خواهشمند است جهت تسهیل در حضور در سمینار آنلاین به نکات ذیل حتما توجه فرمایید:
نحوه ورود به سامانه:
- جهت ورود به سامانه کلیک نمایید.
- ورود بعنوان کاربر میهمان را انتخاب نمایید.
- نام و نام خانوادگی خویش را وارد نمایید. (از این گزینه بعنوان حضور و غیاب در جلسه استفاده میشود. لطفا حتما با نام ثبتنامی خود وارد شوید)
- حتما نکات ضروری جهت ورود به سامانه (که در زیر ارائه شده است) را مطالعه و رعایت نمایید.
ورود با موبایل:
حتما شارژ باطری موبایل شما کامل باشد. هنگام حضور در جلسات آنلاین به مدت زیاد، شارژ همزمان گوشی باعث افزایش حرارت باطری دستگاه شده و از نظر ایمنی مورد تایید نمی باشد.
- جهت ورود نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی نیست.
- از مرورگر گوگل کروم آپدیت شده است استفاده نمایید. (حتما بروزرسانی باشد)
- برای سیستم عامل ios ، ترجیحا از مرورگر گوگل کروم که آپدیت شده است استفاده کنید.
- اگر از گوشی آیفون استفاده می کنید باید در تنظیمات گوشی، گزینه ذخیره باطری گوشی خاموش باشد تا در طول برگزاری جلسه دچار مشکل قطع و وصل اینترنت از سوی سیستم هوشمند گوشی نگردید.
ورود با کامپیوتر و لپتاپ
- از مرورگر گوگل کروم آپدیت شده است استفاده کنید.
- برای سیستم عامل مک (mac) ، ترجیحا از مرورگر کروم که آپدیت شده است استفاده کنید.
- اگر مرورگر کروم را روی سیستم خود نصب شده ندارید، میتوانید از مرورگر فایر فاکس هم استفاده کنید.(ترجیحا گوگل کروم پیشنهاد می شود)
لطفا جهت ورود به سامانه موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:
- غیر فعال کردن فیلتر شکن و vpn
- استفاده از اینترنت با سرعت مناسب
- غیرفعال کردن آنتی ویروس
- چک کردن speaker
نکات قابل توجه در زمان حضور و برگزاری سمینار
- جهت گرفتن نوبت برای طرح سوال حتما از گزینه “دست” استفاده نمایید. پس از این اقدام نسبت به فعالسازی میکروفن شما اقدام خواهد شد . شما نیز با پیامی در مرورگر خود مواجه خواهید شد که باید گزینه ALLOW را برای مجوز استفاده از میکروفن خود انتخاب نمایید تا امکان صحبت را داشته باشد.
- در برنامه زمانبندی سمینار در هر بخش، زمانی برای پرسش و پاسخ و تبادل نظر تعریف شده است که در آن بخش میتوانید از فرصت دریافت نوبت استفاده نمایید.
- در صورت بروز مشکل میتوانید جهت مشاوره رفع مشکل با شماره های ۰۲۱۶۶۴۶۴۲۶۱ داخلی ۱۱۶ و ۱۴۵ ارتباط برقرار نمایید.