موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد تا دوره آموزشی مدیریت زمان را برای تشکلهای اقتصادی عضو اتاق تهران برگزار نماید.
مدت دوره: 8 ساعت
روز و ساعت برگزاری: دوشنبه 20 و 27 خرداد 98 ساعت 15 الی 19
مدرس: جناب آرقای وطن پرست
مخاطبین: مسئولان دفاتر و کارمندان تشکلهای اقتصادی عضو اتاق بازرگانی تهران
سرفصلهای آموزشی:
- قوانین طلایی مدیریت زمان
- تکنیک های کاربردی مدیریت زمان
- درک اهمیت نگرش و مدیریت فردی در مدیریت زمان
- شناسایی عوامل اتلاف وقت و نحوه مدیریت آنها






