به اطلاع می رساند اتاق بازرگانی ایران با همکاری شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و نیز سازمان ملی کارآفرینی ایران، درصدد است ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه نظام ارتباطی ایران را با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی، به مجموعه اقدام ها و تلاش های کارگزاران ارتباطی در دولت پیوند بزند تا از رهگذر تعامل جمعی حاصل شده، ضمن ارتقاء کیفیت فعالیت های تخصصی، بازار خدمات روابط عمومی و نیز تعامل میان دانشگاه، دولت و بخش خصوصی توسعه یابد.
در این چارچوب و در نخستین گام، با هدف گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی ایران در قالبی هدفمند و متفاوت، رویدادی را با عنوان “کارگاه تجربه و نوآوری، نگاهی نو به آموزش روابط عمومی در ایران” در روزهای ۷ و ۸ اسفندماه سال جاری در دوبخش نشست های تخصصی و کارگاه ها برگزار می نماید.
زمان : ساعت ۹الی ۱۸ مورخ ۷ و ۸ اسفندماه
مکان : اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران؛ خیابان طالقانی، نبش خیابان موسوی، پلاک ۱۷۵
هزینه: برای هر نفر۷،۵۰۰،۰۰۰ ریال
الف: نشستهای تخصصی
گفت و گوهای راهبردی، در واقع به نوعی تبیین «نقش آفرینی روابط عمومی در توانمندسازی اجتماعی» به شمار میروند که با حضور متخصصانی از حوزههای اقتصاد، جامعه شناسی و ارتباطات از یکسو و سیاستمداران و مدیران ارشد اجرایی از دیگر سو برگزار میشوند. این پانلها، همزمان با کارگاههای آموزشی برگزار میشوند و شرکت کنندگان میتوانند بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده به تناوب در کارگاهها و پانلهای مورد علاقه خود شرکت کنند.
نشست اول: عملکرد نظام ارتباطی در اصلاح نگرش به مقوله مطالبه گری و پاسخگویی
زمان برگزاری: ۷ بهمن ماه، صبح اولین روز رویداد
نشست دوم: عملکرد نظام ارتباطی در توضیح رابطه بهره وری و برخورداری
زمان برگزاری: ۷ بهمن ماه، عصر اولین روز رویداد
نشست سوم: عملکرد نظام ارتباطی در تبیین نسبت فساد و ناکارآمدی
زمان برگزاری: ۸ بهمن ماه، عصر دومین روز رویداد
ب: کارگاهها
بیشتر کارگاههای این رویداد، با هدف انتقال تجربیات و آموزش انواعی از مهارتها به افراد طراحی شدهاند و از این منظر همه آنها تقریباً برای نخستین بار ارائه میشوند. در مجموع در طول روزهای برگزاری رویداد، ۲۵ کارگاه در ۵ نوبت و در هر نوبت ۵ کارگاه همزمان برگزار میشود. تنوع کارگاهها سبب میشود تا شرکت کنندکان، فازغ از ابعاد سازمان خویش، بتوانند بر اساس علایق یا پست سازمانی، مهارتهایی بیاموزند.
مدرسان هر کارگاه از تجربیات موفق یا ناموفق سازمانی در حوزههای مرتبط و نیز اسناد پشتیبان و مورد نیاز شرکت کنندگان بهره گرفته و علاوه بر آن به شرکت کنندگانی که مایلند تجربیات خود را با دیگران طرح کنند، فرصتهای کوتاه ارائه خواهند داد.
هر شرکت کننده میتواند در ۵ کارگاه حضور یابد و یا در پانلهای گفت و گوهای راهبردی شرکت کند. برنامه زمان بندی به شرکت کنندگان فرصت میدهد تا پیش از برگزاری رویداد، کارگاهها یا پانلهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
کد | نام کارگاه |
ارائه دهنده | گروه محتوایی | صبح روز اول |
۱ | ایدهپردازی در تولید پیام از نگاه کپی رایتینگ | محمد معتمدی | توسعه خلاقیت | ۱۰ تا ۱۲ |
۲ | اینستاگرام و ظرفیتهای آن در متنوعسازی محتوا | جواد افتاده | مدیریت محتوا | ۱۰ تا ۱۲ |
۳ | تکنیکهای برگزاری نمایشگاه موفق | سیدهاشم شریفی | مدیریت برند و بازاریابی | ۱۰ تا ۱۲ |
۴ | مدیریت ارتباط با رسانهها | داود زارعیان | مدیریت مخاطبان/ مشتریان | ۱۰ تا ۱۲ |
۵ | کمپینهای تبلیغاتی در فضای مجازی | علیرضا کتابدار | مدیریت برند و بازاریابی | ۱۰ تا ۱۲ |
۶ | بازاریابی دیجیتال | بهزاد حسین عباسی | مدیریت برند و بازاریابی | ۱۴ تا ۱۵:۳۰ |
۷ | تکنیکهای تولید محتوا در فضای مجازی | مهدی جلیلی | مدیریت محتوا | ۱۴ تا ۱۵:۳۰ |
۸ | تحلیل محتوای رسانهها و تکنیکهای کاربردی کردن آن | عالیه اشتری | مدیریت محتوا | ۱۴ تا ۱۵:۳۰ |
۹ | اصول برند شخصی | شهرزاد اسفرجانی | مدیریت برند و بازاریابی | ۱۴ تا ۱۵:۳۰ |
۱۰ | روابط عمومی و تشریفات | بیدارمغز | مدیریت مخاطبان/ مشتریان | ۱۴ تا ۱۵:۳۰ |
۱۱ | اصول تدوین کمپینهای خبری و اطلاع رسانی | مهرداد خلیلی | برنامهریزی و مدیریت روابط عمومی | ۱۶ تا ۱۷:۳۰ |
۱۲ | ارتقای جایگاه روابط عمومی در درون سازمان | محمدرضا عرب | برنامهریزی و مدیریت روابط عمومی | ۱۶ تا ۱۷:۳۰ |
۱۳ | جذاب کردن محتوا به روشهای نوین | حسن نمکدوست | مدیریت محتوا | ۱۶ تا ۱۷:۳۰ |
۱۴ | ارائههای جذاب برای خوانا شدن محتوا | حمیدرضا خاتونی | مدیریت محتوا | ۱۶ تا ۱۷:۳۰ |
۱۵ | تکنیکهای بهینهسازی و ارتقای وبسایتها | حمید ضیایی پرور | مدیریت محتوا | ۱۶ تا ۱۷:۳۰ |
کد | نام کارگاه |
ارائه دهنده | گروه محتوایی | صبح روزدوم |
۱۶ | هنر و روابط عمومی | بهرام جلالی پور | توسعه خلاقیت | ۱۰ تا ۱۲ |
۱۷ | سواد رسانه ای | حسین امامی | مدیریت محتوا | ۱۰ تا ۱۲ |
۱۸ | اصول برندسازی | علیجاه شهربانویی | مدیریت برند و بازاریابی | ۱۰ تا ۱۲ |
۱۹ | چطور با آژانس تبلیغات خود کار کنیم؟ | اشکان خواجه نوری | مدیریت برند و بازاریابی | ۱۰ تا ۱۲ |
۲۰ | رسانههای تعاملی و تغییر در مفهوم مخاطب و محتوا | یونس شکرخواه | مدیریت مخاطبان/ مشتریان | ۱۰ تا ۱۲ |
۲۱ | چارچوبهای تدوین برنامه سالانه | حمید شکری خانقاه | برنامه ریزی و مدیریت روابط عمومی | ۱۴ تا ۱۵:۳۰ |
۲۲ | مدیریت روابط عمومی در بنگاههای کوچک | یلدا فریورصدری | برنامه ریزی و مدیریت روابط عمومی | ۱۴ تا ۱۵:۳۰ |
۲۳ | اصول بازاریابی محتوا | میثم کیهانی | مدیریت محتوا | ۱۴ تا ۱۵:۳۰ |
۲۴ | مثلث روابط عمومی، برند و مسئولیت اجتماعی | تایماز مصطفایی | مدیریت برند و بازاریابی | ۱۴ تا ۱۵:۳۰ |
۲۵ | استراتژی خلاقیت | امید نجبا | توسعه خلاقیت | ۱۴ تا ۱۵:۳۰ |
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۳۲۳۱۰۶۲۸ سرکار خانم مرضیه سیروس ارتباط برقرار نمایند.